درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

درخشان: دربی ۱۰۳ یک بازی کسل کننده بود

  • کد خبر: ۲۱۷۳۸۶
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
درخشان: دربی ۱۰۳ یک بازی کسل کننده بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: دربی هیچ چیزی نداشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه اینکه موقعیتی ایجاد شد. یک بازی کسل کننده و بدون محتوا بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید درخشان درباره داربی ۱۰۳ اظهار کرد: این بازی هیچ چیزی نداشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه اینکه موقعیتی ایجاد شد. یک بازی کسل کننده و بدون محتوا بود.

وی گفت: استقلال در این بازی به دنبال حفظ صدرنشینی خود بود که پرسپولیس این موقعیت را با بازی بد خود فراهم کرد. در مجموعه شاهد بازی زیبا و دلچسبی از هر دو تیم نبودیم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: این بازی بار فنی نداشت، هر چند پرسپولیس دنبال ۳ امتیاز این دیدار بود، اما آمار کسب شده آماری نبود که به درد پرسپولیس بخورد و این تیم را به گل برساند. بازی بسته و کسل کننده‌ای بود که فقط وقتمان را گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از پرسپولیس داشتید؟ گفت: با توجه به جو استادیوم و حضور هواداران بی شمار در ورزشگاه در انتطار یک بازی زیبا و پر گل بودیم که متاسفانه هیچ گلی رد و بدل نشد.

درخشان همچنین درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز گفت: بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبی نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حداقل در داربی‌های قبلی گلی رد و بدل می‌شد، اما در این داربی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و کیفیت آن پایین‌تر از داربی‌های قبل بود. در این داربی شاهد یک بازی خوب با بار فنی بالا نبودیم و هیچ چیزی نداشت که درباره آن بخواهم اظهار نظر کارشناسی داشته باشم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->